Δευτέρα 4 Μαΐου 2009

you gotta pay me dude


καλή μέρα και καλή εβδομάδα!

στο εφιαλτικό σαββατοκύριακο που πέρασε κατάλαβα γιατί ένας ψυχολόγος θα πρέπει να πληρώνεται και γιατί ονομάζεται επάγγελμα!

Η αδερφή μου φιλοξένησε φίλες στο σπίτι μας και η μία εκ των δύο, αντιμετώπιζε προσωπικά προβλήματα και ζητούσε την βοήθειά μου για να σκεφτεί και να αναθεωρήσει ή να προχωρήσει απο μία κατάσταση πραγματικά δύσκολη για την ίδια!

Ακούγεται ωραίο να σε εμπιστέυονται οι άνθρωποι, να θέλουν να ακούσουν την προσωπική αλλά και την επιστημονική σου άποψη περί των προσωπικών τους θεμάτων...
Αλλά... δεν είναι τελικά!

Προσπαθούσα και τα κατάφερα (λίγο πολύ) να είμαι 100% εκεί να ακούσω προσεχτικά να καταλάβω, να μην επηρεαστώ από δικά μου πρότυπα.. και συνειδητοποίησα μετά από 3 μέρες μουρμούρας γκρίνιας και απίστευτης άμυνας (της κοπέλας) οτι όποιος ζητά την βοήθεια σου σε θέματά του, θα πρέπει να είναι διατεθειμένος να ακούσει. Και ποιός είναι διατεθειμένος να ακούσει? Αυτός που είναι διατεθειμένος να πληρώσει.. Σου λέει δίνω τα χρηματάκια μου, κάτι πρέπει να κερδίσω, ας ακούσω τί μου λέει??!!!

Επίσης κ ο ψυχολόγος θα πρέπει να πληρώνεται για να μην νιώθει όπως εγώ αυτή τη στιγμή...
Σαν βιασμένη.. ολόκληρο το σαββαροκύριακο ήμουν αφοσιωμένη και προσπαθούσα να καταλάβω και να βοηθήσω και απέναντί μου είχα έναν άνθρωπο με ένα εκατομμύριο άμυνες που τελικά δεν ήθελε να βοηθηθεί , απλώς ήθελε κάποιον να του πει πως έχει δίκιο!

welcome to reality οι ψυχολόγοι δεν κάνουν αυτό!

ελπίζω η εβδομάδα να κυλήσει ήσυχα!

καλή εβδομάδα σε όλους

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου